The smart Trick of خرید گیفت کارت That No One is Discussing

Wiki Article

انواع سلاح های گرم و سرد، نارنجک، مهمات و گلوله و حتی سلاح های اتوماتیک در این لیست دیده می شوند که البته برای دسترسی به بعضی از آن ها نیاز به خرید جم دارید.

سپس درخواست خود را برای خرید هر نوع کارت هدیه‌ای که می‌خواهید، ثبت نمایید.

سایت شما عالی هست حرف ندارد قیمت ها هم به شدت عالی است ‌.

نرم افزار اسپاتی فای به صورت رایگان نصب و دانلود می گردد ولی از دسته برنامه های محسوب می شود که در داخل برنامه برای دسترسی به امکانات می بایست پرداخت انجام دهید.

سلام سایتتون عالیه فقط میشه بگید هفتگی و ماهانه کی شارژ میشه؟

استیم یک شرکت بزرگ آمریکایی می باشد که همه روزه اطلاعات و تولید محتوای زیادی داخل سروری های این کمپانی بروز رسانی یا آپلود میشود که ۹۰% این اطلاعات راجع به سرگرمی و بازی های رایانه ای می باشد.

سلام خسته نباشید من دو عدد گیفت کارت خریدم یک ۱۱۰ جم و یک ۲۳۰ جم کد ۱۱۰ جم برای من امده ولی کد ۲۳۰ جم نیامده هر چقدر به پشتیبانی میگم پاسخ گو نیستید واقعا متاسفم

گیفت کارت استیم نیز یکی دیگر از اقدامات این شرکت است، با خرید استیم والت امکانات زیر برای شما در دسترس می باشد (خرید والت استیم همان خرید گیفت کارت استیم می باشد) :

هر مقدار که نیاز داشته باشید میتونید تهیه کنید دوست عزیز

با خرید گیفت کارت آیتونز، به بهترین فروشگاه آمریکا که اکثر خدمات الکترونیکی مانند کتاب، بازی، فیلم، موسیقی، نرم افزار و غیره را ارائه می دهد، دسترسی خواهید داشت.

سلام میگم چرا ایزی گت کد تخفیف نداره دورو خدا یک کد جم بدید منم

در صورتیکه پرداخت شما ناموفق باشه درگاه مبلغ رو برگشت میزنه و زمانش دست ما نیست

ممنون میشم قیمت هارو پایین بیارید میدونم با نرخ دلار بالا و پایین میشه ولی من برم از جم شاپ خرید کنم ارزون تر در میاد تا گیفت مکس بیام کدش از شما بخرم :/

این افراد می توانند با خرید گیفت کارت مایکروسافت و انواع محصولات از اپ استور مایکروسافت، حساب خود را تامین کنند.

Report this wiki page